Leneveala de Weekend

By 14:56:00

Nu stiu altii cum sunt, insa eu cand stiu ca urmatoarea zi e luni incerc sa nu fac mai nimic in ziu respectiva.
Ma trezesc frumos de dimineata (adica undeva in jur de ora 11-12), dau drumul la PC, imi fac o cafea/cappuccino (2 lingurite cafea, un plic de cappuccino si 2 lingurite zahar) si ma pun pe citit presa si blogurile.
Cu presa termin repede, insa cu blogurile mai dureaza ceva. Va dati seama daca mai activam si pe un forum? Atunci ar fi fost mai grav pentru ca nu m-as mai fi dezlipit de calculator.
Si ca sa mearga cititul mai repede deschid si winampul plin momentan cu melodiile din Glee (unul dintre serialele mele preferate). Printre ele s-a ratacit si Sarah Mclachlan cu melodia I will remember you, de care m-am indrgostit cand am auzit-o la premiile Emmy din 2009. Superba voce.



Singura chestie pe care o mai fac de fiecare data in aceasta zi e sa-mi caut cerceii acre sa se asorteze la ce port maine. Azi am ales o pereche de la Orsay, cumparati in urma cu vreo 2-3 saptamani.
In drum spre ei mi-am aruncat un ochi pe Mona Lisa lui Duchamp :)) Genial tablou. E singura foaie rupta dintr-o revista pentru a o integra in decorul camerei :))

Si pe final va las cu un poster motivational (le ador) din True Blood referitor la Make up :)


Ultima zi din weekend cum a decurs pentru voi?

You Might Also Like

0 comentarii