Cadou intarziat

By 18:12:00 , , ,

Placa de indreptat parul Remington S9500 a fost un motiv pentru a profita de reducerea de pe site-ul Emag.   A fost de fapt un cadou intarziat de la mama pentru ca stia cat de multi imi doresc un astfel de produs.
Nu m-am chinuit prea tare in a alege placa perfecta pentru ca aveam trei optiuni, toate de la Remington. De ce Remington? Pentru ca toate prietenele mele au placi de intins parul de la aceasta firma si mi le-au recomandat in nenumarate randuri.
Optiunile au fost: S9500, S9950 si S6500.
Castigatoare a iesit placa S9500 datorita designului adorabil si a proprietatilor putin mai bune fata de celalate doua:
- temperatura maxima e de 235 (la celalte doua placi este de 230)
- timpul de incalzire de 10 secunde (fata de 30 de secunde ca in cazul S9950 sau 15 secunde pentru S6500);
- placi invelis ceramica superioara cu extract perle pentru luciu (cum sa nu J).
Greseala mea a fost ca am uitat complet sa ma uit daca are si functia de ondulare si m-am lasat sedusa de designul jucaus si husa aramie.  Daca as fi luat in calcul si acest aspect sigur as fi ales S6500. Acum asta e, insa nu regret alegerea. Aveam nevoie de o placa de par si oferta s-a nimerit fix la timp. V-am spus eu ca luna iunie e preferata mea.

p.s.: acum in plan e un ondulator :)

You Might Also Like

6 comentarii

  1. buna Cristina! foarte buna placa ! si eu am una simpla , dar sincer nu prea o folosesc ,mi-e lene.te puuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am vrut sa-mi iau una mai ieftina, insa pana la urma m-am gandit ca mai bine astept si-mi iau ce-mi doresc :)
    pana la urma mi-am luat si ce mi-am dorit si am iesit si ieftin (a costat 167 lei).
    mie imi place ca da un luciu frumos parului si nu-mi mai sta in toate directiile.

    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac mult cele Remington. Am una de un an jumate si e ca noua! Indreapta foarte bine.
    In schimb cele Philips..sunt varza. Am avut o placa de la ei si i s-a luat toata ceramica de pe ea:|

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt la a doua placa remington si sunt foarte multumita de ea.
    s-o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere