Leapsa

By 16:21:00

Primita de la Mada, careia ii multumesc pentru ca s-a gandit si la mine :)

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati.


Pentru ca mi se pare mai bine structurata, iar pictorialele arata foarte bine.


2. Culoarea preferata. 


Mov profund.




3. Serialul preferat.



Aici e foarte greu de ales. Nu ma pot decide intre Fringe si True Blood.  Ambele sunt geniale.


4. Emisiunea preferata. 




Project Runway este o emisiune descoperita acum 2-3 ani si de care nu ma mai satur.


5. Cartea preferata.




Nu va asteptati la o capodopera a genului, insa imi place stilul lui Hornby. Plus ca a fost prima de care am prins drag.


6.Cantecul preferat




Lets Get It On - Marvin Gaye (evident ca de pe coloana sonora a filmului High Fidelity)

7. Filmul preferat.



Aici am adaugat filmele la care m-as uita de n ori fara sa maplictisesc. De fapt cred ca le revad cel putin 1 data pe an. Atat de mult imi plac.


8. Blogul preferat




Aici am ales un blog strain. Mi-e greu sa aleg unul dintre cele de aici.


9. Cantaretul preferat
Nu pot sa-mi dau seama acum. 


10. Tara preferata.
Anglia



Si cam atat pe ziua de azi. Dau leapsa mai departe catre:
La taina despre cosmetice
Andreea's Land
Ami's Makeup Drawer
Anda Zelenca
Lady's Blush
Camelcutza

You Might Also Like

5 comentarii