Duminica...

By 23:41:00



|Am vazut| Project Runway si Friends with Benefits (ep 1 si 2) - un serial nou, aparut ieri (cred), destul de dragut. Nu e chiar la fel ca Love Bites (pe care l-au anulat recent), insa e ok pentru un serial de romantic de weekend.
Da, am o obsesie cu serialele (cred ca am vazut cam 70% din serialele ultimilor 3-4 ani)
|Am ascultat| Melodiile difuzate la emisiunea The Voice
|Am citit| Despre Icter
|Am facut| Paste cu ton (reteta aici) si la sfarsit (adica acum 5 minute am terminat) curatenie :-s
|Am mancat| Salata la pranz (am sarit peste mic dejun) si paste cu ton la cina. 
|Am baut| cafea si apa plata
|Am gandit| ca ar cam fi cazul sa o mai raresc cu calculatorul
|M-am bucurat| ca am vorbit cu cineva cu care nu mai vorbisem de ceva timp.
|M-am enervat| ca iar a trecut ziua prea repede
|Mi-am dorit| sa fiu la mare si sa mananc Bi Bim Nang Myun.
|Click| Facebook, mail, bloguri
|M-am mirat| nu ma mai mira nimic.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Faza cu pc ul ar trebui sa o aplic si eu: la munca petrec timpul la pc,acasa stau eu pe bloguri &stuff.. Mi-e dor sa fac si eu genul asta de postare :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu la fel. Mi-am promis ca il voi deschide numai dimineata maxim 1 ora sa verific mailul, iar seara sa navighez relaxata putin pe bloguri.
    Si mie imi era dor sa mai fac o astfel de postare, plus ca nu dureaza mai mult de zece minute pentru a o scrie :) :*

    RăspundețiȘtergere